måndag, mars 20, 2006

Vilken helg...

På lördage ringde Sannas pappa och sa att nu hade hon fått maginfluensa....
Kvällen tillbringade vi hos vänner. Käkade och tittade på Melodifestivalen.

Söndagen kom och Sanna hade slutat kräka men hade fått den efterföljande febern. Hon blev lämnad här strax innan middag för då var det så synd om hennes pappa som inte kunnat gå ut på hela lördagen då hon kräktes. Ja ni minns väl honom som var så duktig och hade jobb och allt!!!!

Sanna blev nerbäddad och servad med filmer och nyponsoppa.

Söndag kväll kom svärföräldrarna ner och åt middag med oss och bara en timme efter middagen startade magsjukan för maken...

Nu är det bara Pontus och jag som inte haft den och BESKEN är slut!!!!!

Idag något matt efter nattens maraton lopp fyller maken år!!!

GRATTIS!!!!!

Vilken födelsedag detta blir.....

Att käka tårta finns inte med på kartan och inte en kotte vill komma hit.

Nä det blir nypon soppa och proviva....

12 Comments:

Anonymous Anonym said...

Förstår hur det känns med tanke på vad jag håller på med idag så....
Hoppas trots allt att maken får en bra dag
Vad trevlig han såg ut,snäll

måndag, 20 mars, 2006  
Blogger Nina said...

Vilken otur...men hoppas ni får en härlig födelsedag trots allt...

måndag, 20 mars, 2006  
Blogger Malin said...

Babsan: Ja du har det nog inte så lätt idag du heller....
Han är jätte snäll...Goooo...
Loppan: Otur är bara förnamnet känns det som. Över en vecka och 4 av 6 som varit sjuka på denna tiden... Blääää...

måndag, 20 mars, 2006  
Anonymous Anonym said...

Nu har ni nästan varit sjuka sen jag började blogga med dig. Stackars er. Men du ska se att det är nog det sista nu.
Vet du, om min pappa hade funnits kvar i livet så hade han fyllt 90 år idag.

måndag, 20 mars, 2006  
Blogger Mildamakter said...

Stackars er, galna kräksjukan är inte att leka med. Se till att sätta rejält med besk i sommar, så att ni klarar nästa år!

måndag, 20 mars, 2006  
Blogger Malin said...

Gunnel: Det är ju normalt en bra dag att fylla år på fast jag tror inta att maken glömmer denna dag..
Ja det har varit mycket sjukor nu..
Milda: ja det ska bli mig ett nöje att göra besk även om det är näst intill odrickbart!!!

måndag, 20 mars, 2006  
Blogger Bambi said...

Grattis hälsningar till maken! Det var ju en väldans otur, hoppas det går över snabbt och ni andra, som inte haft det klarar er!!!

måndag, 20 mars, 2006  
Blogger Malin said...

Bambi: Grattiset är framfört.. Vi andra är bara jag och Pontus...
Veckobladet: Nä det är nog ingen höjdare. Jag drabbas aldrig av själva sjukan utan bara av att torka upp och städa toaletter...

måndag, 20 mars, 2006  
Blogger Cicci said...

Stackars dig Malin och din familj. Känns som att så fort jag går in här så är ni sjuka i kräksjukan. Hoppas verkligen att ni snart slipper eländet.

måndag, 20 mars, 2006  
Blogger Malin said...

Cicci: Ja det känns som en evighet nu efter över en vecka och 4 omgångar under den tiden.. Bara 2 kvar..

måndag, 20 mars, 2006  
Anonymous Anonym said...

Här är jag, eftersläntaren. Gratta maken från oss! Sen tycker jag synd om er. Vi har inte drabbats av någon på evigheter. *peppar* men jag tror tre år sedan så jag blev uttorkad pga jag fick infektion i lever, lades in på dropp och antibiotika. pärs var det.

måndag, 20 mars, 2006  
Anonymous Anonym said...

Nu ser jag att jag skrivit som en kråka. Jag är trött nu. Jag menar att jag åkte på kräksjukan plus infektion i lever.

måndag, 20 mars, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics