torsdag, mars 16, 2006

En icke rumsren en......

När lille Filip en dag öppnade dörren till badrummet visade det sig att där stod mamma och drog fram och tillbaks med pappas snopp.
Filip undrade på barns vis vad det var som föregick.
Hans mor fann sig snabbt och svarade:
- Jo du förstår pappa har blivit lite rund om magen den sista tiden så jag släpper bara ut lite luft ur honom.
Fadern log generat me n lättad över hustruns kvicka svar.
- Det är ingen ide. sa Philip
- Så fort du åkt iväg till jobbet kommer grannkärringen och blåser upp honom igen.

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ha ha !Jag fick ett gott skartt imorse och nu ikväll TACK

torsdag, 16 mars, 2006  
Anonymous Anonym said...

Ungar... *skrattar*

torsdag, 16 mars, 2006  
Anonymous Anonym said...

Du har väl aldrig dragit en rumsren vits i hela ditt liv... Frågan är om du ens kan någon.
Idag droppade det från taket på härbret och det kändes att våren kanske inte är jättelångt borta ändå. Det trista är att det kommer att ta en månad för snön att försvinna.
Programkortet fungerade och jag har numera 36 kanaler (varav max fem sevärda - och nej, ingen av dessa tillhör statstelevisionen). Tursamt nog för Viasat slipper de att stifta bekantskap med en viss storasyster med "bett".
Kram Karolina

torsdag, 16 mars, 2006  
Anonymous Anonym said...

Jättekul! Sitter här och fnissar för mig själv.

fredag, 17 mars, 2006  
Blogger Mini said...

Hej!
Japp jag har blivit opererad men allt gick jättebra.
Ja det är en väldans tur att det inte är sommar för då hade jag nog dött eftersom det kliar så under mitt gips.
Va tråkigt att du förlorde, men du får ta revanch nästa gång.
Men nu får du ha en trevlig helg så hörs vi. Kramar från Johanna

fredag, 17 mars, 2006  
Blogger Malin said...

Anna ohana: Det går jätte bra.. Norpa på du!! Helt ok

fredag, 17 mars, 2006  
Blogger Bambi said...

ASG!!

fredag, 17 mars, 2006  
Blogger Anna said...

Aaahahhaaaahahaha! =)

lördag, 18 mars, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics