söndag, mars 12, 2006

Familje söndag!!!

Gårdagen blev lyckad och spelet: Så det kan låta, kan jag varmt rekomendera...

Emil fick maginfluensa i natt så tröttheten hänger tung över mig och maken. Han piggnade till och ska nu tillbringa eftermiddagen och kvällen hos farmor och farfar.

Vi andra ska köra till Malmö och spela bowling på Big Bowl...

Efter att jag har utklassat (stor risk) övriga familjemedlemmar ska vi vidare till
Restaurang Mongolian Barbeque där det ska ätas för fulla muggar....

Ja en tillslut bra söndag hoppas jag!!!

6 Comments:

Blogger Elisabet. said...

NÄr vi har bowlat, ja, från affären alltså .., arb.kamrater och chef .., har jag gjort flera strikes från början.
I takt med att jag blivit lite-lite påverkad av rusdrycker, har dock klotet tenderat att segla iväg ut i rännan.
Inte bara en gång, utan flera.

Sensmoral: endast vatten i glaset för ett bra resultat! I alla fall för min del.

Ha så kul, Malin!

söndag, 12 mars, 2006  
Blogger Mildamakter said...

Hoppas att ni har haft en kul dag!

söndag, 12 mars, 2006  
Anonymous Anonym said...

Låter härligt med sådana aktiviteter.Bowling spelade vi i höstas hela familjen,jättekul! Hoppas Emil hämtat sig

söndag, 12 mars, 2006  
Blogger Bambi said...

Hoppas Emil kryat på sig och att det blev en bra sönda!

måndag, 13 mars, 2006  
Anonymous Anonym said...

Bowling, oj! Jag vill bowla någon gång men inte med maken! Han utklassar alla! Klotet finns i förrådet. Ja han ska börja när han blir pensionär *skrattar*

Vem vamm?

måndag, 13 mars, 2006  
Blogger Malin said...

Bettan: Jag drack läsk maken öl. Jag säger bara det funkade inte för mig....
Milda: Skit bra var det
Gunnel: Ja man tar själv och så mycket man vill.. Smaskens.
Babsan: Bowling är bra familjenöje.
Christina: Det hade vi
Bambi: Han har feber idag med. Vi hade det bra
Anne-Maj: Ja det är farligt med makar och bowling... Även barn....

måndag, 13 mars, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics