tisdag, maj 23, 2006

Blåsigt värre

Ja ordentigt blåsigt är det här nere idag.

Jag har idag återupptagit min träning på Nautilus.....
Är inte utan att ursäkterna tog slut.....

Nu väntar middags förberedelser eller rättare sagt lagning.

När vi var i England hos min biologiska mamma för några år sen fick vi en sk slow cocker med oss hem i present och det är en toppen gryta att göra grytor med mera i.
Idag ska jag steka kotletter, svamp, lök och lägga i sen fylla på med grädde vitlök och dijonsenap för att låta det stå och puttra där hela eftermiddagen...
Till det ska vi ha nypotatis och en sallad......

I kväll kommer Sanna att få sin första ridtur på 7 veckor..
Inte utan att hon kommer att bli överlycklig när hon kommer hem från skolan...

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Redan färsk potatis. Men då...blir nog lite avis.
Kul för Sanna att vardagen är tillbaka med hästar och allt.
Den maträtten som du beskrev får min mun att vattnas

tisdag, 23 maj, 2006  
Anonymous Anonym said...

Magen knorrrrrarrr!!!
7 veckor är lång tid måste jag tycka!

tisdag, 23 maj, 2006  
Anonymous Anonym said...

Färsk potatis redan????

tisdag, 23 maj, 2006  
Blogger Nina said...

Färsk potatis vilken lyx...längtar och du har börjat träna? Usch nu har jag dåligt samvete..

onsdag, 24 maj, 2006  
Blogger Bambi said...

Det lät gott det! :-)) Roligt för Sanna!

onsdag, 24 maj, 2006  
Anonymous Anonym said...

Gott med färsk potatis!
(59:95/kg på AG Skrurp)

onsdag, 24 maj, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics