onsdag, maj 31, 2006

Och du trodde du va lat på ditt jobb...

14 Comments:

Anonymous Anonym said...

På riktigt? Var hittade du den? *tappar hakan*

onsdag, 31 maj, 2006  
Blogger Malin said...

Anne-maj: Fick den på mailen!! hehe

onsdag, 31 maj, 2006  
Blogger Nina said...

Chefen: Vi kan inte dra ett streck över det här!!!

onsdag, 31 maj, 2006  
Blogger Malin said...

Christina: japp...
Loppan: Är nog svårt verkar det som.. hehe

onsdag, 31 maj, 2006  
Blogger Det Mörka Hotet said...

Ha! ha! Underbart, så himla härligt!!!

Undrar hur han/hon målar om sitt hus...?!

Samuel

PS Så du är DEN Malin...! DS

onsdag, 31 maj, 2006  
Blogger Humlan said...

Hej Malin, jag fick tips av Anne-Maj om att du hade råkat ut för det som jag nu har problem med. Det går inte att få upp min blogg! Det blir bara en vit sida. Däremot kan man söka på ett inlägg, och få upp det.
Anne-Maj sa att du fixat det och fått tillbaka allt, hur gjorde du?
(Svara här eller med mail: humlesurr@gmail.com)

onsdag, 31 maj, 2006  
Anonymous Anonym said...

Haha...nja så lat har jag nog aldrig varit.

onsdag, 31 maj, 2006  
Blogger Humlan said...

Hej igen, nu har det fixat sig med min blogg, jag vet inte om det var något av det jag gjorde i går kväll eller om blogger har fixat något, men du behöver inte beskriva vad du gjorde. (Du kanske inte heller vet!)

Härlig bild, btw!

torsdag, 01 juni, 2006  
Blogger Elisabet. said...

Malin: nu du .. nu har du fått en beundrare i Samuel vill jag lova ...-)

torsdag, 01 juni, 2006  
Blogger Malin said...

DMH: Blir lite konfunderad bara över DEN!!!!
Humlan: Ja egentligen vet jag inte men jag det rättade ut sig efter att jag tagit mig in i templates igen.... Skönt att det löst sig i alla fall..
Gunnel: Inte jag heller
Bettan: Jasså!! Undrar varför???

torsdag, 01 juni, 2006  
Blogger Det Mörka Hotet said...

-Malin: Nja, det behöver du inte vara! När jag skrev DEN (hos dig/Elisabet) så var det för att på ett språkligt sätt betona HON - DEN Malin!

DEN Malin som Elisabet skrivit om tidigare, och så fick jag syn på din hand...tjipp, tjopp: dags för en kaffekopp!

Samuel

torsdag, 01 juni, 2006  
Blogger Malin said...

Ok ... är fingrarna lite krokiga kanske... hehe..

torsdag, 01 juni, 2006  
Blogger Det Mörka Hotet said...

-Malin: Nu har jag kommit hem igen efter ännu en dag på institutionen.
Dina händer...hm...bara för att du får komplimanger så betyder det inte att jag därmed avslöjar allt - lite lämnar jag kvar åt fantasin...

Samuel

torsdag, 01 juni, 2006  
Blogger Malin said...

DMH: Vad spännande!!!!

torsdag, 01 juni, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics