söndag, februari 05, 2006

Vad är det med Blogger?????

Någon som vet???

Jag kan inte läsa komentarer eller ladda upp bilder.....


Nå ja...
Fredagen bjöd på pizza och inte var det hem gjord... Enkelt..
Inte en godisbit åt jag när det väl stod på bordet....

Igår hann jag inte blogga...
Maken som hostat av ett muskelfäste fick åka till akuten för att få värktabletter... Stackaren..

Jag som inte städade ett rum i fredags tog två igår. Köket och datarummet....

Torka torka torka... Putsa putsa putsa......
Och så nya gardiner som skulle strykas...
Jo det blev fint. Tycker alltid att det är som att få nya rum när man byter gardiner och dukar...

Taccos blev det sen tillsammans med makens bror och hans familj..
Min svägerska som är en hejare på att göra varma hallon och varma jordgubbar till glass fick ju då äran att göra just varma jordgubbar... Ljuvligt gott.....

Sen blev det kortspel. Skip-Bo...

Nu är det tidig morgon och endast Emil och jag är vakna....

Kaffet har runnit ner och första muggen håller nu på att väcka mig till liv.....
Utanför dalar enstaka snöflingor och jag funderar på hur mycket snö det ska bli denna gången...

4 Comments:

Blogger Elisabet. said...

Här har det också snöat .., men bara lite,lite ... som ett puder på marken. Ska göra mig kaffe och gå till Möllers och köpa nybakat bröd.
Malin: vet du att en pizza innehåller 31 points, minst .., och om man följer VV får man äta kanske 20 points totalt på en dag.
Såja .. tur att den redan var uppäten ..,-)
Kram/Betty Boop.

söndag, 05 februari, 2006  
Blogger Mildamakter said...

Det var något strul med Blogger igår, helt klart. Alla mina kommentarer som jag skrev hos er har försvunnet och ett inslag jag skrev på min egen blogg är puts väck borta...c´est la vie! :o)

söndag, 05 februari, 2006  
Blogger Elisabet. said...

Hej Malin-gumman!
Men jag laddar ner bilder och har trevligt ...,-))

söndag, 05 februari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Gode Gud det spöäkade hos några!! Inte hos min, märkligt... Är jag snäll? :-) Men det är mysigt med lite gottegotte.. Pizza gjorde vi i går...Godis, mumsmums och jag slocknade.. Moa härjade, tur som är att jag är döv. Man ser att hon jamar jamar..

söndag, 05 februari, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics