torsdag, mars 23, 2006

Nu så är man igång!!!

Ja gårdagen blev både intressant och fullspäckad....

Janne som typ är min chef dök upp här vid 16 tiden och näst följande två timmar blev en info som hette duga..
Nästan full av info började han visningen kl 18 som oxå den fyllde på hjärnutrymmet...

Jag tyckte att det var en bra visning och det blev sålt mer än jag hade förväntat mig av första gången men det är ju bra produkter..

Sen var det tid för beställningskarusellen som ju naturligt vis går över nätet.

En som var totalt utpumpad och proppfull av information dönade rakt i säng vid 22,30..

Natten har varit en enda dröm av microtrasor, moppar mm...

Nå ja... Alla kom iväg som dom skulle idag och lämnade mig med nya rengöringsmetoder som till fullo skulle beprövas...

Jag har bara ett ord egentligen för min reaktion på dom och det är:

NÖJD!!!!!!

Ett bra betyg av en städpedant kan jag tycka..

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Så synd att du unte bodde här för min lägenhet hade varit alldeles förträfflig att testa på,jag lovat du skulle lätt se resultat!!!Skulle få sälja massor.Alla tarsor blev svarta av allt damm.Nåja jag hade nog inte varit så nogsamm med städet innan om jag ska var ärlig.Förr höll jag på mer med sånt men inte alltför överdrivet sedan barne blev större

torsdag, 23 mars, 2006  
Blogger Malin said...

Babsan: Det blir väl inte lika skitigt heller när barn blir större och dessutom tillbringar dom inte tid på golvet..
Jag kan förstå att det behövs städas ordentligt nu!!!

torsdag, 23 mars, 2006  
Anonymous Anonym said...

Det där blir säkert ett roligt jobb. Träffa folk och bli bjuden på fika :O)

torsdag, 23 mars, 2006  
Blogger Elisabet. said...

Malin: du kommer att bli en suverän säljare!
Du är rar, trevlig, snabbpratad, glad, social, ärlig och skärpt!
Perfekt.

torsdag, 23 mars, 2006  
Anonymous Anonym said...

Här är det skitigt...Nä ska inte säga det mer! Hoppas du överlever de första dagarna....

torsdag, 23 mars, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics