tisdag, mars 21, 2006

Svar från Bentour

Bäste kund,

Vi på Bentour beklagar att er resa inte levt upp till de förväntningar ni hade.
Som arrangör strävar vi hela tiden efter att utveckla och förbättra vår kvalite så att förväntningar stämmer överrens med det vi erbjuder samt att hela resan från början till slut fungerar som den ska och att våra gäster blir helt nöjda.
Med hjälp av er reklamation och en utredning tillsammans med destinationen, har vi dock beslutat att avslå er begäran om kompensation.
Fruktkorg och vin är inget man betalar extra för utan det är ett önskemål som måste lämnas innan man kommer till hotellet och som de då ordnar om det finns möjlighet.
Tydligen har det blivit något missförstånd här och det är vi ledsna för.
Vad gäller städningen så är det bästa om man kan lösa detta på hotellet då detta inte är något vi kan ordna i efterhand.
Vi beklagar att ni bara fick en balkong och vi vill erbjuda en utflykt gratis nästa gång ni reser med oss som "plåster på såren".

Vi hoppas att ni trots vissa missöden vill resa med Bentour igen så vi får en ny chans att visa oss från vår allra bästa sida.
Tack för att ni framförde era synpunkter.

Med vänlig hälsning
Linn Barrington

Mitt svar till Linn Barrington:

Jag kan härmed meddela att vi ALDRIG kommer att åka med Bentour nånsin!!!!!
Att fruktkorg och vin skulle ingå stod i vår resebekräftelse. Att det inte är lönt att städa nu för oss fattar jag med...
Att vi bara fick en balkong när det skulle va två kan ni bara beklaga..
Jo ni verkar att va mycket ledsna...
Att vår bröllopsresa inte blev som den skulle berör ju inte er...
Att Bentour är ett skit bolag som har flest fall hos ARN berör er kanske inte heller men jag ska va noga med att varna folk och hoppas ni kan klappa ihop snarast.

Länkar till fler missnöjda

Magsjuka på hotell
Urusel resa med Bentour till Turkiet

9 Comments:

Blogger Nina said...

Oops MAlin är arg...men det där med städningen var väl bra...men hallo Ni får ju en GRATIS utflykt nästa gång...inte det nehe ...vet ni om ni kommer hem till oss någongång så lovar jag att ni får en fruktkorg och lite skumpa som plåster på såren! Jag slänger en kartong choklad därtill. Ni är hjärtligt välkomna till vackra västergötland med allt vad som hör till . Check out:
www.vastergotland.com
och jag varnar dig malin. jag har säkert inte städat innan....

tisdag, 21 mars, 2006  
Blogger Malin said...

Loppan: Vad trevligt.. Ska kanske svänga in om när vi är ute med husvagnen till sommaren.
Skumpa låter bra och städat... Det skiter jag i... Jag får ju träffa dig då..

tisdag, 21 mars, 2006  
Anonymous Anonym said...

Ojoj...det var ord och inga visor det :O)

tisdag, 21 mars, 2006  
Blogger Malin said...

Gunnel: Japp så arg blir man!!!

tisdag, 21 mars, 2006  
Anonymous Anonym said...

MER Malin!! det är ju inte klokt att ni inte fått någon kompensation
Jag tro inge av oss bloggvänner reser med dem.Min vännina har samma erfarehet

tisdag, 21 mars, 2006  
Blogger Elisabet. said...

Nej, man ska akta sig för att vara mopsig mot bloggare.
Ingen som har läst här inne lär åka med dem ... inte jag i alla fall ..-)

tisdag, 21 mars, 2006  
Anonymous Anonym said...

You go girl! /Karolina

tisdag, 21 mars, 2006  
Blogger Bambi said...

Men Malin, kan Ni inte gå vidare? Det här är ju fullständigt oseriöst, sicket jäkla bemötande!!

onsdag, 22 mars, 2006  
Anonymous Anonym said...

Håller på Bambi.... Jag kan komma och vara lite labil åt dig....

onsdag, 22 mars, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics