torsdag, juni 01, 2006

Nu kan sommaren komma..

Poolbygget lider mot sitt slut nu och det är endast el dragningen kvar.
Min kära syster är nere från Västerås nu och sa igår att hon hade minsann bikini med för att bada i vår pool!!!!
Ja du är så välkommen blev min komentar... Det är typ 12 grader....
Be my guest!!!!!!!!

Detta är i alla fall som det ser ut från trädgården... Ler kullarna ska sås in med nått som sprider sig snabbt och varken fröar eller lövar och sköter sig själv.
Soldäcket där vi ska gassa oss mellan doppen (hoppas jag)
Trädgårdsmöblerna är nyuttagna för dagen och magnolian har sett dom bästa dagarna av denna vår!!!
Syrenen blommar och man riktigt känner doften!!!!
Nån häst blev det tyvärr inte i år då betet blir för lite med 2 får och 3 lamm men dom ska ju vika hädan till vintern så nästa år då!!!!!!!
Som tur är har jag en toppen granne som jag kan rida hos!!!

10 Comments:

Blogger Bambi said...

Men Malin, va fint det blev!! Har Ni gjort alls själva?

torsdag, 01 juni, 2006  
Blogger Malin said...

Bambi: Japp fst jag tar ingen ära till mig jag har mest stått för marktjänsten som att fixa barn frukost kaffe middag mm...

torsdag, 01 juni, 2006  
Blogger Det Mörka Hotet said...

Så otroligt fint ni bor - vad heter din man, JR Ewing - eller?!

Samuel

torsdag, 01 juni, 2006  
Anonymous Anonym said...

Oj vad fint du har !!!Jag undrar samma som DMH????

torsdag, 01 juni, 2006  
Blogger Malin said...

DMH och Babsan: Nä... han heter Joakim von Anka... haha
Ja vi bor toppen det kan jag utan att skämas skryta om..

torsdag, 01 juni, 2006  
Anonymous Anonym said...

Vad fint det blev! Vilket soldäck. Där kan ni ha riktiga poolpartyn.

torsdag, 01 juni, 2006  
Anonymous Anonym said...

Jösses va skitsnyggt!!! Vår tomt är för liten så vi ska nog ha badbalja och lite kolsyra i alla fall *s*

Synd det där med hagen, men underbar granne!!!!!

Vet du vad, dottern har tagit mod till sig och anmält till sin första hopptävling om två veckor!

torsdag, 01 juni, 2006  
Blogger Malin said...

Christina: Ja visst blev det fint!!
Gunnel: Japp pool party lär det bli!!!!
Anne-maj: Ja plats det behöver man.. Hage har vi men den är full av får.. Tyvärr!!
Gud vad spännande med hopptävling.. Håller genast tummarna!!!

fredag, 02 juni, 2006  
Blogger Elisabet. said...

Å, så roligt för er och så fint det har blivit!!!

fredag, 02 juni, 2006  
Blogger Elisabet. said...

Jag badade ju på äldsta dotterns bröllop .. nu vet jag vad jag kan göra på festen hos er i sommar ..-))

fredag, 02 juni, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics