fredag, juni 02, 2006

Dagens västa......

Två unga gossar, Uffe och Torsten, befinner sig på varsin sidaav jordklotet.
Uffe balanserar på en smal lina högt uppe i luften mellan tvåskyskrapor medan Torsten blir avsugen av en nittioårig gammal dam.
Trots det stora geografiska avståndet samt de vitt skilda aktiviteternaså tänker de på samma sak.........vad tänker de på???






Vet du? (Rätt svar lite längre ned)






























Inte titta ner, inte titta ner, inte titta ner.........

8 Comments:

Blogger Det Mörka Hotet said...

Ha! Ha! ha!

Ja, den var "annorlunda", men jag tror att killen med den äldre damen inte levde lika farligt - om damen nu hade tagit ut sina löständer...

Trevlig helg på er, där ner på SF = South Fork!

Samuel

fredag, 02 juni, 2006  
Blogger Mini said...

Hej Malin! Tack dom orden värmde.
Ja jag ska verkligen njuta av livet nu. Ja det kommer en kille till mig en vacker dag. Ha en trevlig helg och hälsa övriga familjen. Kram från Johanna

fredag, 02 juni, 2006  
Blogger Malin said...

DMH: Jo men kul tyckte jag.. hehe
Vi bor inte på SF vi bor ju i Ankeborg!!!!
Ha en skön helg!!

fredag, 02 juni, 2006  
Blogger Nina said...

Jag ska bara byta om till baddräkt så kommer jag ;0)

fredag, 02 juni, 2006  
Anonymous Anonym said...

Hahaha..
Nästa kvällsmöte är räddat. Jag brukar dra en historia bara för att tanterna ska bli lite gladare :O)

fredag, 02 juni, 2006  
Blogger Det Mörka Hotet said...

-Malin: Visst, så var det!
Och själv dricker jag läskeblask och kommer från Långtbortistan....

(-Frk. Tjatlund: Hjälp!)

Samuel

fredag, 02 juni, 2006  
Blogger Anna said...

*asg* Tack för den! ;-)

lördag, 03 juni, 2006  
Blogger Minne said...

hahahaha- visade för sonen ( som är stor) han föreslog: SKRÄCK :P

torsdag, 31 augusti, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics