lördag, juni 03, 2006

Fransfebern har nu drabbat oss alla!!!!

Ingen kickar fotboll som han.... ja den är så otroligt trallvänlig den där Zlatanlåten så den är nu på allas hjärna....

Frans som inte verkade ta alls vid sig av all uppståndelsen trallade på för fulla muggar och hela havet av vuxna och barn bara gungade med..
Jag och min syster stod inte så långt bak alls.. nä vi nästan trängdes med ungarna... (allt för att ni skulle få se så klart)......
Sanna tog sig hela vägen fram till scenen och stod där och tittade med Frans syster Filippa...

Sanna som gått i samma klass som den nu så kände Frans blev nog lite generad och tyckte jag skulle gå och be om autograf men icke det fick hon klara själv och här syns han skriva....


Här är då autografen!!!!!!!!!!!!!!!!

Pampadammmm.......


5 Comments:

Anonymous Anonym said...

HAr du varit och kollat på en kändis du :O)

lördag, 03 juni, 2006  
Blogger Malin said...

Gunnel: Japp!!! Han är såååå cooool!!

lördag, 03 juni, 2006  
Blogger Det Mörka Hotet said...

Va' gullig och charmig han verkar vara, å tänk - att ni känner en så'n kändis!

Samuel

lördag, 03 juni, 2006  
Blogger Mildamakter said...

Den låter sätter sig som tuggummi i skallen på en. Jag har gått och gnolat på den hela dagen, och det ska mycket till innan jag gör nåt sånt ;o)

måndag, 05 juni, 2006  
Anonymous Anonym said...

WOW! Inte illa...

söndag, 11 juni, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics