söndag, augusti 20, 2006

Livs tecken!!!

Sommaren har paserat med en hastighet som inte någon innan har skådat....

Först poolbygge sen bad veckor sen semester och sen......
Stallbygge!!!!!

Jo just det jag har efter 30 års längtan äntligen blivit hästägare....

Tage eller Take Me som han på riktigt heter är ett fullblod som nu mera är min stora förälskelse...

Regnet öser just nu ner och morgonens ridtur är för tillfället fram skjuten...

Alla sover och på tisdag börjar allvaret igen. Skolan och rutinerna kommer i fatt..

Kan inte annat än att längta nu efter att livet ska komma in i fas igen. Sommaren är en lång ledighet för barnen som den sista vecka mest bestått av kiv!!!

Jag hoppas att bloggandet nu åter kommer igång för min del. Jag har dock under min blogglediga tid ändå läst mina favoritbloggar dagligen.. Bara så ni vet..

14 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hurra Malin är tillbaka!
Jag ryser! Gått och blivit hästägare! Wow! Härligt, inte var det längesen du satt upp på hästryggen igen efter alla dessa år? Åååh... *kram*

söndag, 20 augusti, 2006  
Anonymous Anonym said...

Skönt att du är här igen...vart orolig för vad som hade hänt med dig.

kram //Jolle

söndag, 20 augusti, 2006  
Blogger Malin said...

Anne-Maj: Ja tänk att jag har häst.. Gissa hur lycklig jag är.. Fast idag regnar det så ridhuskortet är på väg nu tror jag..
Jolle: Blir konfunderad... Vem är du?

söndag, 20 augusti, 2006  
Blogger Nina said...

Malin; du är hästägare. wow. en kuse. impad. kram

söndag, 20 augusti, 2006  
Anonymous Anonym said...

Tjolahopp vad kul att du är här igen. Trodde du hade lagt av helt och hållet.
Sen att du har blivit hästägare gör inte saken sämre. Det är nog mera fart i din Tage än vad det är i min just nu. För nu ligger han och vilar :O)

söndag, 20 augusti, 2006  
Blogger Det Mörka Hotet said...

Välkommen åter, Malin!

Häftigt, först pool och nu både stall samt häst: stort GRATTIS!
Lite imponerad blir jag. Jag provade på att rida för några år sedan och trots inga erfarenheter eller kunskaper ansåg mina kamrater samt ridläraren att jag hade talang. Tyvärr var det i samma veva som barnen var riktigt små så intresset rann ut i sanden.
Så Malin: du får ta hand om "Tage" för oss båda!

söndag, 20 augusti, 2006  
Anonymous Anonym said...

Välkommen tillbaka... Kul med hästen.... Min dotter har lyckats med bedriften att komm in på Flyinge.... Vi har haft det lite stressigt eftersom hon fick veta det när de satt i bilen på väg till Växjö.... STRESS var bara förnamnet... Men det löste sig bra... Så nu är 1/4 av familjen skånebo... =)

söndag, 20 augusti, 2006  
Blogger Mildamakter said...

Heeeej,,,va kul att du är tillbax!...*ler stort*.
Grattis till det nya familjetillskottet :o)

söndag, 20 augusti, 2006  
Blogger Elisabet. said...

Hej gumman!
Vad fin du är till häst ....,-)

Jag får nog komma och få mig en ridlektion vad det lider ...

måndag, 21 augusti, 2006  
Blogger Malin said...

Loppan: Japp och stolt sån!!!
Gunnel: Ja tom för mycket fart vissa dagar känns det som.. hehe
DMH: Jo jag ska ta hand om honom jag lovar och kliar det i ridtarmen igen så är du välkommen.. hehe
Leina: Vad spännande för henne. Då kanske hon stannar här nere sen... Skåne är fantastiskt!!!
Milda: Tack!!!!!
Bettan: Ja du är så välkommen så!!! Detr vet du::.

måndag, 21 augusti, 2006  
Blogger 162ochenhalv said...

Trevligt att du är tillbaka... ser framemot att få läsa allt som har hänt å händer!

måndag, 21 augusti, 2006  
Blogger Bambi said...

Välkommen tillbaka, Malin och stort grattis!

måndag, 21 augusti, 2006  
Anonymous Anonym said...

Jag är en vän som inte träffat men du ge _mig_ lycka som låter mig läsa din blogg.

kram på dig hoppas det går bra med hästen.

tisdag, 22 augusti, 2006  
Blogger dixi said...

nämen tjena :),det var ett tag sen sist.

tisdag, 22 augusti, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics