torsdag, juli 05, 2007

1 år senare!!!!

Ja jag gör nu ett nytt försök att blogga så smått!!!

Ett och annat har ju hänt sen sist men det mest väsentliga skillnaden är nog att jag nu arbetar så in i bomben....

Började nu i maj på Kastrups flygplats som flygplans städare i SAS Groundservice.
Ett jobb som jag trivs såååå bra med och för att inte snacka om lönen som är dubbel mot vad jag hade tjänat i Sverige och det förvånar mig att löne klyftan kan va så stor bara genom att köra över bron till grannlandet!!

Hästen hinner jag just nu inte med fast även han ska ju ha semester och bara få springa runt på stora betet och käka gräs!!

Semester för oss blir endast ett par dagar i Göteborg med svåger, svägerskan och svärföräldrarna men sen och andra sidan blir det om jag får förlängt arbete förmodligen en resa till Thailand i januari...

Det var allt för idag men jag hoppas på att återkomma snarast!!

3 Comments:

Blogger Bambi said...

Välkommen tillbaka, Malin! Har saknat dig! Va kul att du fått ett jobb som du trivs så bra med!

torsdag, 05 juli, 2007  
Blogger Malin said...

Tack! Bambi jag har ju saknat er med men min tid den har inte räckt till!!

torsdag, 05 juli, 2007  
Anonymous Anonym said...

Hurra du är tillbaka!!!!

fredag, 06 juli, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics